• وبلاگ : وبلاگ هــم انــديشـي دينــي
  • يادداشت : چه كار كنيم كه هميشه نماز بخوانيم؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • پارسي يار : 4 علاقه ، 1 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + الهه 
    بسيار عالي بود.ان شالله خير دنيا و اخرت ببنيد .التماس دعا

    پاسخ

    سلام. خواهش مي کنم. عاقبت به خير باشيد.
    + مهيار 
    خدا قوت
    پاسخ

    ممنونم.

    با سلام و عرض خسته نباشيد ..

    مطالب وبلاگ شما بسيار زيبا و آموزندس و از شما خواهش مي کنم که به وبلاگ ما هم سري بزنيد و از ترجه شما در وبلاگمون استفاده کنيم و وبلاگ مارو به کساني که ميشناسيد معرفي کنيد ممنون مي شم

    (خدا خيرتون بده يا علي مدد )

    هيئت خيمة العباس (عليه السلام) واوان

    پاسخ

    سلام بر شما ... متشكرم از لطفتون .. مؤيد باشيد.
    + دانشجوي خط امام 
    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
    قال الله العزيز الحکيم: يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون(1)
    با سلام و خسته نباشيد خدمت شما برادر سخت‌كوش و با آرزوي قبولي طاعات و عبادات و توفيق در پيروي از آرمان‌هاي امام راحل حضرت امام خميني(ره) در سايه‌ي رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه‌اي(مد ضله العالي) و با اميد سلامتي شما و خانواده‌ گرامي كه در خط مقدم مبارزه با استكبار جهاني تا آخرين قطره‌ي خون در راه حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي و انديشه‌هاي متعالي امام(ره) - صلوات- با صلابت و بصيرت همچون شهداي صدر اسلام قدم در راه آزادي قدس شريف و مكه مكرمه از دست صهيونيست‌هاي خونخوار(كه اخيرا با انتشار فيلم موهن و نفرت انگيزشان خشم امت اسلامي را برانگيخته‌اند) و وهابيت منحرف در فضاي سايبري فعاليت خستگي ناپذير و هوشمندانه مي‌كنيد.
    با آرزوي توفيق جناب‌عالي در اين راه و با آرزوي سلامتي براي رهبر كبير انقلاب مقدس اسلامي جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس(جنگ تحميلي). مسدود شدن دسترسي كاربران به سايت‌هاي(لكن به نظر ما در حد سايت بودن هم نيستند) گوگل و جي ميل و يوتويوپ و ديگر سايت‌هاي وابسته گوگل فراماسونري را به جامعه‌ي اسلامي تبريك و تهنيت عرض نموده و از همينجا از سربازان گمنام امام زمان براي انجام اين عمل قدرداني خود را اعلام مي‌كنم، همچنين اميدواريم توانسته باشيم سهم خود را در ساختن فضايي آماده‌ي حكومت بر حق اسلام ايفا كرده باشيم.
    بدين وسيله از شما برادر عزيز خواهش منديم كه آرايش صفحه‌ي سايت ولايي و بصيرت دهنده‌تان را با تصاويري از رهبران عظيم‌الشان انقلاب اسلامي نوراني كرده فلذا از ثواب اخروي اين امر نيز بهره‌مند شويد.
    وجود افراد بي‌نظيري چون شما در فضاي آلوده‌ي اينترنت باعث دلگرمي ما و خانواده‌مان مي‌شود. و من الله التوفيق، در پناه الله باشيد.
    پاسخ

    سلام بر شما / از لطفتون سپاسگزارم ... انشاء الله آنچه به خوبان عالم عنايت مي كند، به شما و خانواده ي محترمتان هم مرحمت فرمايد و آن چه از خوبان عالم دور مي كند از شما هم دور سازد ... / التماس دعا