• وبلاگ : وبلاگ هــم انــديشـي دينــي
  • يادداشت : سايت هم انديشي ديني
  • نظرات : 4 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيده رقيه 


    سلام حاج آقا

    چرا در زمينه تعدد زوجات اينقدر ضعيف فرهنگ سازي ميشه؟ اين همه زن سن بالا و بيوه در جامعه تنها کاري که صورت گرفته رواج معشوقه بازي هست!!!

    آيا انتظار داريد امام زمان ظهور کند ترس نداريد خدا قهرش بگيرد و اين فرصت را از ما بگيره و يک دفعه قيامت بشه!!!

    عجب دنياي بدي شده!!!!

    پاسخ

    سلام بر شمابله قبول دارم که خصوصا در جامعه کنوني ما، تعدد زوجات به گونه اي تقبيح شده، که حتي از فساد اخلاقي هم قبيح تر شده. اما چه مي شود کرد؟ متاسفانه مکان هايي همچون صدا و سيما و امثال آن که فرهنگ سازي هاي کلان جامعه در آن صورت مي گيره هم هم سو با فرهنگ غرب تعدد زوجات رو به گونه اي تقبيح مي کنند که گويي از زنا هم بدتر است. نتيجه آن هم جيزي نيست جز مجرد ماندن حدود يک ميليون نفر از خانم هاي اين کشور که در مقابلشان مردي وجود ندارد.
    باسلام
    براي افزايش رزق مادي و معنوي بايد چه کرد؟
    پاسخ

    سلام بر شما) معاوي? بن عمار مي گويد: از امام صادق (عليه السلام) درخواست کردم تا دعايي براي وسعت و زيادي روزي به من تعليم دهدآن حضرت هم دعايي به من آموخت که براي جلب روزي چبزي بهتر از آن نديدمِ اللَّهُمَ‏ ارْزُقْنِي‏ مِنْ‏ فَضْلِکَ‏ الْوَاسِعِ‏ الْحَلَالِ الطَّيِّبِ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَيِّباً بَلَاغاً لِلدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ صَبّاً صَبّاً هَنِيئاً مَرِيئاً مِنْ غَيْرِ کَدٍّ وَ لَا مَنٍّ مِنْ أَحَدالکافي، ج2، ص5502) مردي از اصحاب رسول خدا (صلي الله عليه و آله) مبتلا به بيماري و فقر شده بود. آن حضرت فرمودند: دعا به تو مي آموزم که از بيماري و فقر نجات پيدا کنيد. آن گاه فرمودند اين ذکر را بگو: ِ تَوَکَّلْتُ‏ عَلَى‏ الْحَيِ‏ الَّذِي‏ لا يَمُوتُ‏ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَمْ يَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَ لَا وَلَداً وَ لَمْ يَکُنْ لَهُ شَرِيکٌ فِي الْمُلْکِ وَ لَمْ يَکُنْ لَهُ وَلِيٌّ مِنَ الذُّلِ‏ وَ کَبِّرْهُ تَکْبِيراطولي نکشيد که آن مرد نزد رسول خدا آمد و گفت که خداوند متعال، بيماري و فقر او را از بين برده است. الکافي، ج2، ص551امام محمدباقر (عليه السلام) فرمود: براي زياد شدن روزي، در سجده ي نمازهاي واجب خود اين گونه بگوييد:يَا خَيْرَ الْمَسْئُولِينَ‏ وَ يَا خَيْرَ الْمُعْطِينَ ارْزُقْنِي وَ ارْزُقْ عِيَالِي مِنْ فَضْلِکَ الْوَاسِعِ فَإِنَّکَ‏ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ‏.الکافي، ج2، ص551نويسنده: احمد نباتي
    سلام حاج آقا وبلاگتون بسيار آموزندست
    ممنون ميشم به وبلاگ منم سر بزنيد و لينک کنيد
    يا حق
    پاسخ

    سلام عليكم .. ممنونم كه سر زديد.
    تولدتون مبارک دوست عزيز

    پاسخ

    ممنونم آقا بابك گل ... در پناه حق باشيد.
    شب يلدا براي فرج امام زمان بيشتر دعا كنيم.