ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ سه شنبه 93 دي 30 نوشته شما با عنوان زندگي با ياد خداوند برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب غزل ِ صداقت و دبير سرويس آن روشن تر از خورشيد بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

سلام بر شما / سپاسگزارم.
+ يه بنده خدا 
سلام
ببخشيد مطلب شما درباره تناسب فرهنگي رو خوندم.خواستگاري با تفاوت سني 8 سال بزرگتر از خودم(31 سالشونه)دارم.مورد تاييد پدر هستن و ايمانشون خوبه مثل خودمن. و ملاک هاي اصليمو دارن با تخفيف...کمي خجالنين:(و بعد از 2 بار که جلسه خواستگاري داشتيم هنوز با ظاهر ايشون-خدا منو ببخشه-رنگ پوست -قد -لاغر خيلي هستن...(با اون چيزي که من دوست دارم فاصله دارن)و در اولين باري که ديدمشون يه جورايي حالم دگرگون شد و توقع نداشتم اينجوري باشن...مدام به خودم گفتم اگر ايشونو خوب بشناسم اينا عادي ميشه ولي به محض اينکه کسي(مشاور )ازم درباره ظاهرشون و اينکه مشکلي ندارم سوال پرسيدن و خودم را تو موقعيتي که با ايشون در جامعه حاضر شم تصور کردم...به شدت حالم بده و ميتونم بگم خودمو گول ميزدم که عادي ميشه ظاهرشون!
حالا که با هزار بدبختي شک و ترديد ميخوام جوب منفي بدم،(که البته به خانواده اينو اعلام کردم)ميگم نکنه خدا و اون فرد ازم دلگير شن!چيکار کنم؟؟؟لطف ميکنيد بعد 3 روز از جواب دادن به اين نظر حذفش کنيد؟ممنون
التماس دعاي زياد
پاسخ

سلام بر شما / يکي از معيارهايي که بايد در انتخابتو ن مد نظر قرار بديد، دل نشيني همسر است. سعي کنيد به ويژگي هاي خوب ايشون توجه داشته باشيد و سعي کنيد ايده آل ذهني خود را کنار بگذاريد. شايد بدين وسيله تونستيد با ظاهر ايشون کنار بيايد. اما به هر حال اگر نتونستيد کنار بياين خيلي راحت جواب منفي بدين. به هر حال شما در انتخاب خودتون آزاد هستيد و حتي اگر کسي هم از "نه" گفتنر شما ناراحت بشه، باعث نمي شه که خداوند قهرش بگيره و مشکلي براي شما ايجاد بشه. ممکنه برخي بگويند: در زندگي قياف? ايشون براي شما عادي ميشه!. اين حرف، سخن درستي نيست. چرا که در مشاوره، موارد زيادي را ديدم که با اين ذهنيت وارد فضاي ازدواج شدند و بعد از گذشت سال ها، باز هم نتونستند با او کنار بيان و دچار مشکلات عديده اي شدند. (موفق باشيد) در ضمن پيام خصوصي تون رو عمومي کردم تا براتون قابل رؤيت باشه.