شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر
+ [وبلاگ] جايگاه علمي حضرت فاطمه ي معصومه (سلام الله عليها) http://www.parsiblog.com
در زمان امام موسي كا ظم «عليه السلام»، جمعي از شيعيان براي دريافت پاسخ سؤالهاي خود، وارد مدينه شدند تا به محضر آن حضرت برسند و سؤالات خود را مطرح نمايند. وقتي كه آنها به مدينه رسيدند حضرت در مسافرت بود، نظر به اينكه آنها مجبور به بازگشت بودند، پرسشهاي خود را نوشتند و به افراد خا نواده¬ي امام تحويل دادند تا در سفر بعد، جواب آن را دريافت كنند.
مدتي بعد هنگام خداحافظي ديدند حضرت معصومه «سلام الله عليها» پاسخ سؤالات آنها را نوشته و آماده كرده است، آنها شادمان شده و آن پاسخ¬ها را دريافت كردند و به سوي وطن خود رهسپار شدند، در مسير بازگشت به امام كا ظم «عليه السلام» برخوردند، و ماجرا را به عرض آن حضرت رساندند،
امام آن نوشته¬ها را طلبيده و مطالعه كرد. و هنگامي كه پاسخهاي حضرت معصومه «سلام الله عليها» را درست ديد سه بار فرمود: «فَدا ها أبوها؛ پدرش به فدايش باد»
حضرت معصومه «سلام الله عليها» در سال 173 متولد شد و پدرش امام موسي بن جعفر در سال 183 هجري قمري در زندان به شهادت رسيد، و با توجه به اينكه كمترين مدت زندان امام چهار سال بود، پس حضرت معصومه «سلام الله عليها» هنگام جواب دادن به سؤالات بيش از شش سال از عمر شريفش نگذشته بود، و ممكن است كه در هنگام جواب دادن به نامه¬ها، سنّ ايشان كمتر از شش سال بوده باشد.
بزرگواريد شما.
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top